Anzeige
  • News
  • ScummVM 0.3.0b veröffentlicht

ScummVM 0.3.0b veröffentlicht

  • 07.12.2002   |  
  • 13:58   |  
  • Von zeebee    
Endlich ist es soweit: die nächste offizielle ScummVM Version ist erschienen! Für diese Version gibt es viele Bugfixes und neu unterstützte Spiele. Hier die Änderungen gegenüber Version 0.2.0:

0.3.0b (2002-12-06)
- fix major race condition resulting in extremely frequent crashes on MorphOS/PocketPC (supercedes unreleased 0.3.0 version)

0.3.0 (2002-12-01)
- massive cleanup work for iMUSE. Sam and Max music now plays correctly
- many bugfixes for Zak256, + sound and music support
- music support for Simon the Sorcerer on any platform with real MIDI
- experimental support for Indy3 (VGA) - Indiana Jones + Last Crusade
- completed support for Monkey1 VGA Floppy, The Dig
- added akos16 implementation for The Dig and Full Throttle costumes
- added digital iMUSE implementation for The Dig and Full Throttle music.
- Loom CD speech+music syncronisation improved greatly
- added midi-emulation via adlib, for platforms without sequencer support
- code seperation of various engine parts into several libraries
- several fixes to prevent Simon the Sorcerer crashing and hanging
- hundreds of bugfixes for many other games
- new SMUSH video engine, for Full Throttle and The Dig
- new in-game GUI
- launcher dialog

Für eine komplette Liste der unterstützten Spiele bitte hier nachschauen.

Link: ScummVM Homepage
Link: ScummVM 0.3.0b Downloadseite
Link: ScummVM Thema in unserem Forum

Kommentare

1

Benutzer-Kommentare

Cool, damit kann ich jetzt das allerste mal Sam n Max spielen.
Funzt einwandfrei mit Sound und Sprachausgabe.
ich
  • 09.12.02    
  • 08:41   

Cool, damit kann ich jetzt das allerste mal Sam n Max spielen.
Funzt einwandfrei mit Sound und Sprachausgabe.

War dieser Kommentar hilfreich für dich? 0 0